Obchodní podmínky e-shopu:

Úvodní ustanovení

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.bydleni-textil.cz. Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatel) a kupujícího (zákazník).

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Veškeré objednávky provedené prostřednictvím internetového obchodu www.bydleni-textil.cz jsou závazné.
  • Podáním objednávky stvrzuje kupující souhlas s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu.
  • Objednávka je základem (návrhem) pro kupní smlouvu. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím, tedy převzetím zboží kupujícím v místě dodání uvedeném v registračním formuláři.
  • Učiněním objednávky se kupující zavazuje, že údaje uvedené při registraci a odeslání objednávky jsou platné a pravdivé. Současně kupující dává dodavateli souhlas ke shromažďování a archivaci údajů o kupujícím a jeho nákupech.
  • Dodavatel si vyhrazuje právo ověření pravdivosti údajů uvedených v registračním formuláři před realizací dodávky objednaného zboží.
  • V případě uvedení nepřesných nebo neúplných údajů v registračním formuláři může být dodavatel vystaven v omyl. Následkem pak může být nedodání objednaného zboží. Náklady spojené s chybnou objednávkou nebo nepřevzetím zboží od přepravce budou vymáhány na kupujícím.
  • Dodavatel se zavazuje k ochraně poskytnutých osobních dat kupujícího uvedených v registračním formuláři. Uvedené údaje budou sloužit pouze pro potřebu prodejce a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. V případě ukončení obchodování mezi dodavatelem a kupujícím (ukončení registrace) budou tato data z archivu dodavatele odstraněna a zničena (vymazána). Dodavatel se též zavazuje k neposkytnutí těchto dat třetí straně.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení předem dohodnuté kupní ceny, v okamžiku převzetí zboží na místě dodání jím určeném.
  • Mimořádné slevy (platba hotově, dobírka atd.) zákazníkům se nevztahují na již zlevěné zboží nebo zboží v akci.
  • Veškeré námi poskytované slevy jsou počítány koeficinetem /1.1, /1,2, 1,3. atd. Vysvětleno níže.
  • Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu tohoto Smluvního ujednání a to i bez předchozího upozornění.
  • Ceny přepočtené kurzem v den Vaší objednávky jsou pouze orientační, vyhrazujeme si právo na změnu cen dle aktuálního kurzu ČNB v den reálné fakturace.
 

 

Zákazník maloodběratel:

Vážený zákazníku internetového obchodu www.bydleni-textil.cz v případě, že se zaregistrujete v našem internetovém obchodě, bude Vám automaticky poskytnuta sleva na Vámi zakoupené zboží.

  • Zaregistrovanému zákazníkovi internetového obchodu www.bydlení-textil.cz je automaticky poskytnuta sleva na zakoupené zboží ve výší 3% (koef./ 1,03) z celkové částky bez DPH ke které se pak připočítá poštovné.
  • Zboží se posílá pouze na dobírku!(pokud není již předem zaplaceno na náš účet)
  • Mimořádné slevy se nevztahují na již zlevěnné zboží, nebo zboží v akci.

 

Ceník poštovného pro maloodběratele
Cena nákupu s DPHPoštovné s DPH
0 - 900 Kč 99 Kč (poštovné 74 Kč, doběrečné 25 Kč)
nad 901 Kč poštovné zdarma!

 

Ceník PPL

Sleva na poštovném se vztahuje vždy na první balík, další balíky se počítají dle výše objednávky viz. tabulka, bez ohledu na to co Vám napočítá automaticky košík při Vaší objednávce.

Objednávky

Objednávky pořízené prostřednictvím našeho internetového obchodu jsou považovány za závazné.

Po odeslání objednávky musí objednávající obdržet kopii své objednávky na e-mail, nestane-li se tak, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku.

Zboží expedujeme do 48 hodin a dodání závisí na rychlosti přepravce PPL, přes kterého výhradně zasíláme zboží.

Zboží bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce, proto je třeba řádného vyplnění veškerých povinných údajů,včetně telefonu v objednávce. Objednané zboží je zasíláno výhradně na dobírku. K ceně je připočteno poštovné.

Doručení balíku (PPL)

Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.

Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.

Hmotnost balíku je omezena do 50 kg.

V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na: www.ppl.cz).

Zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.

Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).

Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL

Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).

 

 

Zákazník velkoodběratel :

Registrace a nakupování v internetovém obchodě www.bydlenitextil.cz

Klasické papírové katalogy nahradily naše internetové stránky a slouží tak pro Vaší lepší orientaci v námi nabízeném sortimentu. Žádáme všechny zákazníky využívající internet, aby se, pokud je to v jejich možnostech, zejména pak v předvánočním období, snažili veškeré svoje objednávky zasílat výhradně prostřednictvím našeho internetového obchodu, protože po zkušenostech z let minulých už víme, že nejsme v tomto období schopni přijmout veškeré telefonické objednávky. Za objednávky předané telefonicky nemůžeme také ručit, že budou 100% vykryté.

Pro zákazníka (maloobchodníka), který nakupuje zboží přes náš velkoobchod je registrace povinností. Pokud jste již našim zákazníkem a máme Vás již zaregistrované v naší databázi, stačí pokud vyplníte přihlašovací formulář a bude vám povolen přístup do sekce velkoobchodu, kde můžete objednávat vámi vybrané zboží za velkoobchodní ceny . Zákazníci, kteří chtějí od naší firmy objednávat poprvé, se musí zaregistrovat a musí počkat, až jim bude po naší autorizaci povolen přístup do velkoobchodní sekce (povolení přístupu trvá cca 24 hodin).

Upozorňujeme zákazníky s ŽL, kteří nepodnikají ve stejném nebo alespoň příbuzném oboru, že jim povolení bude zpětně odebráno, tuto skutečnost kontrolujeme prostřednictvím našich obchodních zástupců, kteří se pohybují po celé ČR. Zákazníkovi, který nepodniká ve stejném nebo příbuzném oboru a nakoupí podvodně zboží za VOC prostřednictvím našeho e-shopu, bude dodatečně dofakturována plná cena a napočítáno penále za každý uplynulý den ode dne vystavení faktury. Toto právo si tímto vyhrazujeme.

Každý zákazník našeho velkoobchodu musí mít uzavřenou Rámcovou kupní smlouvu, která se uzavírá na dobu neurčitou a může být prodávajícím bez udání důvodů kdykoliv vypovězena. Smlouvu si stáhněte níže ve dvou vyhotoveních a potvrzené zašlete na adresu prodávajícího. Druhou potvrzenou kopii obdržíte poštou zpět. Zákazník bez smlouvy nemá dále právo nabízet a prodávat zboží, které prezentuje fa. Mobytex s.r.o. na svých webových stránkách (toto se vztahuje především na zákazníky, kteří prodávají zboží prostřednictvím vlastních webových stránek).

RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA

Abychom vám mohli zajistit, co možná nejrychlejší servis, posílejte prosím veškeré Vaše objednávky přostřednictvím našeho internetového obchodu www.bydleni-textil.cz. Zákazníci bez internetového připojení mohou svoje objednávky směřovat na paní Bergerovou nebo paní Štorkovou ( tel./fax 0042 515 221 621, 0042 776 112 042). Objednávky volejte prosím v pracovní době po-pá 7.00-15.00, mimo naši pracovní dobu využijte prosím fax či e-mail: mo-by@seznam.cz.

Pro co možná nejrychlejší dodávku vašeho zboží je potřeba, abyste posílali objednávky vždy nejpozději do čtvrtka do 12.00 h v týdnu před závozem zboží naším obchodním zástupcem. V měsících říjen-prosinec budou bohužel přijímány objednávky na rozvoz našimi obchodními zástupci pouze do čtvrtka do 10.00. Prosíme všechny zákazníky, aby chápali situaci, která nastává každým rokem v době předvánočních nákupů, a snažili se tuto skutečnost akceptovat a ulehčit nám tak v tomto hektickém období závěru roku. Atypické rozměry povlečení a výrobky ze saténu je potřeba objednat nejpozději do středy do 12.00 h. U pozdějších objednávek se může zbytečně posunout termín dodání!

Velkoobchodní zákazníci mají možnost využití slevy za platbu v hotovosti ve výši 3% (koeficient / 1,03) z částky bez DPH ! (sleva není poskytována u zboží zasílaného poštou na dobírku těm zákazníkům, kteří neobjednávají zboží prostřednictvím našich internetových stránek pravidelně nebo mají neuhrazenou více než 1 fakturu).

Zboží zasíláme v měsících říjen-prosinec pouze na dobírku (PPL balík: doba dodání ca. 24h od odeslání).

Ceník poštovného pro velkoodběratele (CZ)
  
 do 1250 Kč bez DPH poštovné 80 Kč bez DPH (+ Doběrečné 15Kč bez DPH)
 do 3000 Kč bez DPH poštovné 49 Kč bez DPH (+ Doběrečné 20Kč bez DPH)
 nad 3001 Kč bez DPH poštovné ZDARMA.

 

Ceník poštovného pro velkoodběratele (SK)
  
do 75 € bez DPH* poštovné 150 Kč bez DPH (+ Doběrečné 30Kč bez DPH)
do 180 € bez DPH* poštovné 110 Kč bez DPH (+ Doběrečné 40Kč bez DPH)
nad 180 € bez DPH* poštovné ZDARMA.

*Cena poštovného se může změnit v závislosti na vývoji měnového kurzu CZK/EUR

Vážení zákazníci sleva na poštovném se vztahuje vždy na první balík, další balíky se počítají dle výše objednávky viz. tabulka, bez ohledu na to, co vám napočítá automaticky nákupní košík při vaší objednávce! U zálohové faktury je vám poštovné sníženo až při fakturaci našimi pracovníky, nákupní košík v našem e-shopu to bohužel sám neumí.

Ceník PPL

 

Platební kázeň

Upozorňujeme zákazníky, kteří mají problémy s platební kázní, že jim zejména v předvánočním období nebudou vykrývány jejich objednávky! Bude poskytována pouze jedna faktura do lhůty splatnosti a na poslední dva závozy zbožím v tomto roce budeme požadovat pouze platbu v hotovosti. Do konce roku musí mít všichni zákazníci zaplacené veškeré závazky vůči naší společnosti! Naši obchodní zástupci vás budou navštěvovat v pravidelných cyklech. Zapište si proto tyto cykly do svých kalendářů!

Těšíme se na vzájemnou spolupráci.

Co Vám naše firma nabízí a v čem spočívají výhody naší vzájemné spolupráce?

  • výhodné ceny při platbách v hotovosti a další individuální slevy při velkých jednorázových odběrech
  • bezkonkurenční servis tzn. závoz zboží našimi obchodními zástupci v pravidelných intervalech v průběhu celého kalendářního roku bez ohledu na výši vaší objednávky
  • slevy na poštovném či poštovné zdarma
  • maximální možná rychlost při vyřízení reklamací
  • upozornění předem na každý závoz prostřednictvím sms, nebo na e-mail

Slevy 

  • Veškeré námi poskytované slevy jsou počítány koeficinetem /1.1, /1,2, 1,3. atd.
  • Slevy u jednotlivých produktů budou účtovány dle jejich aktuální situace v den fakturace (tj. pokud bude sleva u zboží v době od objednávky po následnou expedici zrušena, nebude tato sleva zákazníkovi poskytnuta a naopak, pokud si zákazník objedná zboží bez slevy a mezitím bude tato daná sleva vytvořena, bude mu v den fakturace poskytnuta bez ohledu na cenu v objednávce).

 

Dodací a platební podmínky :

Způsoby placení

  • V současné době je možné úhradu za zboží provést: dobírkoubankovním převodem nebo v hotovosti na naší prodejně.
  • Při volbě platby bankovním převodem od nás obdržíte zálohovou fakturu a variabilní symbol, který bude identifikovat Vaši platbu.
  • Částku prosím převeďte až po obdržení zálohové faktury na účet číslo: 43-4865310217/0100 KB.
  • Pro platby ze zahraničí použivejte číslo účtu: 2100733892/2010  IBAN: CZ0820100000002100733892  SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
  • Zboží bude odesláno až po připsání celé částky na účet.
  • Ceny přepočtené kurzem v den Vaší objednávky jsou pouze orientační, vyhrazujeme si právo na změnu cen dle aktuálního kurzu ČNB v den reálné fakturace.

Dodací podmínky

  • Pokud je objednané zboží skladem, odešleme je na adresu zákazníka do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky.
  • Zboží zasíláme prostřednictvím PPL (doručení do druhého dne  po odeslání).
  • Zboží lze také vyzvednout osobně v Suchohrdlech v našem prodejním sladě Suchohrdly u Znojma, Brněnská 215
  • Zákazníci musí brát na vědomí, že v případě reklamace a následného vrácení zboží musí tuto skutečnost nejprve ohlásit telefonicky či za pomocí emailu naším manažerkám prodeje, ty následně vyřeší vše potřebné a objednají k zákazníkovi svoz PPL. V případě zaslání reklamovaného zboží vlastní dopravní službou bez ohlášení, si firma Mobytex s.r.o. vyhrazuje právo neproplácet zákazníkovi poštovné.  
 

 

Telefonická objednávka :

Nemáte připojení k internetu? Dáváte přednost objednání zboží telefonicky? Není Vám vše jasné a chcete se raději poradit?

Pak můžete učinit objednávku zavoláním na telefonní číslo: 00420 515 221 621 nebo 00420 776 112 042.

Pro telefonickou objednávku je potřeba uvést následující údaje :

  • Přesný název vybraného zboží (včetně vybraných vlastností - barva, vzor, rozměr, atd...)
  • Objednávané množství zboží (počet kusů nebo běžných metrů)
  • Cenu za jeden kus uvedenou u konkrétního zboží (tato informace slouží pouze pro snadnější identifikaci zboží)
  • Vaše jméno a příjmení
  • Přesnou dodací adresu (ulice, číslo popisné, město, poštovní směrovací číslo, popř. stát)
  • Fakturační adresu (pouze pokud je rozdílná od dodací adresy)
  • Způsob dodání (Česká pošta, PPL nebo osobní převzetí)
  • Způsob platby (na dobírku, platba převodem na účet, případně platba v hotovosti při převzetí zboží)
  • Kontaktní telefon (!! DŮLEŽITÁ INFORMACE !! - bez uvedení tohoto údaje NEBUDE Vaše objednávka akceptována)
  • Vaši elektronickou adresu - E-mail (pokud máte)
  • Pokud objednáváte zboží pro firmu / společnost / organizaci, pak ještě Obchodní firmu (název), IČ, DIČ, případně bankovní spojení, atd...
  • Jesliže nahráváte objednávku na záznamník, pak je nutné uvést ještě datum a čas učinění Vaší objednávky
 

 

Reklamační řád :

Reklamační řád firmy Mobytex s.r.o.

  • Kupující je povinen bez zbytečného odkladu zboží po dodání prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady. Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu elektronickou poštou na adresu: mo-by@seznam.cz nebo telefonicky na číslo: +420515221621.
  • Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Dále je nutné, aby kupující v případě, že prodávajícímu vrací vadné zboží, jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího.
  • Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytovaná záruka.
  • Zboží musí být v originálním obalu a dobře zabalené!
  • Zákazníci musí brát na vědomí, že v případě reklamace a následného vrácení zboží musí tuto skutečnost nejprve ohlásit telefonicky či za pomocí emailu naším manažerkám prodeje, ty následně vyřeší vše potřebné a objednají k zákazníkovi svoz PPL. V případě zaslání reklamovaného zboží vlastní dopravní službou bez ohlášení, si firma Mobytex s.r.o. vyhrazuje právo neproplácet zákazníkovi poštovné.
          M O B Y T E X s.r.o.
Brněnská 215, Suchohrdly, 669 02 Znojmo
IČO:28340264,
DIČ:28340264
tel./ fax:515 221 621, 776 112 042
e-mail:mo-by@seznam.cz
web: www.bydleni-textil.cz  
 

 

Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod) :

  • Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000.
  • V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
  • Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČ).
  • Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
  • Zboží musí být naprosto neporušené, bez známek užívání nebo opotřebování, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.
  • Informujte nás, že žádáte o odstoupení od smlouvy a uveďte číslo objednávky, číslo faktury a datum nákupu.
  • Pokud jste již zboží obdrželi a převzali, zašlete jej zpět na naší adresu doporučeně a pojištěné (doporučeně neznamená na dobírku, dobírka nebude převzata), neručíme za jeho případnou ztrátu nebo poškození zboží na cestě k nám.
  • K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál dokladu o koupi.
  • V případě, že jednáním kupujího vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinnen tuto škodu uhradit (neúplný obsah, poškozený obsah atd.)
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
  • Dodavatel si vyhrazuje právo kdykoliv odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu.
 
 
 
 

Další práva a povinnosti smluvních stran :

  • Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  • Jakékoliv spory mezi podnikatelem a spotřebitelem preferuje společnost Mobytex s.r.o. řešit nejprve mimosoudní cestou. S tímto záměrem se může každý spotřebitel obrátit na naši kontaktní adresu.

  • V případě, že mezi podnikatelem a spotřebitelem nedojde k přímé dohodě, má kupující/spotřebitel právo řešit spor mimosoudní cestou a obrátit se tak na subjekt mimosoudního řešení, jakým je například Česká obchodní inspekce.

  • Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

  • Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

  • EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
 

 

Ochrana osobních údajů :

Ochrana osobních údajů ve firmě Mobytex s.r.o.

  • Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí z.č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a ostatními právními předpisy platnými na území ČR.
  • Osobní údaje (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení, popř. IČ, DIČ, apod.), které jsou součástí objednávky nebo nám byly sděleny během registrace nového zákazníka, jsou považovány za diskrétní a jsou chráněny proti zneužití.
  • Údaje o zákaznících zásadně nebudou sdělovány třetím osobám kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, přepravci apod.) a to pouze v nutném rozsahu.

 

Publikováno 30.10.2017 12:21:56